21.04.2015.

Stoti blogpost na Klotfrketu!

Od jula prošle godine nastalo je 99 tekstova, a ovaj je jubilarni - stoti!
Ne znam da li se to računa kao rođendan :)



U slučaju da se računa, želim da zahvalim svima koji čitaju moje tekstove, komentarišu ih, dele, hvale, osporavaju...


Hvala i onima koji mi dovoljno veruju da sa mnom podele proverene podatke, koji posle osvanu na blogu.



Mami, tati, frizeru, butiku koji me oblači i šminkeru zahvaliću u nekom drugom životu ;) U tom drugom životu se neću stideti nakaznog društva u kome živim, nego ću živeti pristojnim životom kakvim žive moje kolege po belom svetu. Ili ću prati čaše na Aljasci. Još nisam odlučila. Sao Tome i Principe sam otpisala zbog pretople klime i onog Tome u nazivu. 

Dok me život bude ovako žuljao, piskaraću tekstove po ovom blogu. Kad prestanem da pišem, značiće da se život sredio, ili da ga nema više. Znači, il' pokojnik, il' pukovnik! A u međuvremenu Klotfrket, sve u šesnaes' :)

2 коментара: