tag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post8373026970614419788..comments2023-06-23T14:43:01.833+02:00Comments on Klotfrket: Кажњени учитељи што нису видели невидљиве ђакеklotfrkethttp://www.blogger.com/profile/08971216489908703878noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-13178583153228208212017-04-06T18:51:25.526+02:002017-04-06T18:51:25.526+02:00Neverovatno, ali istinito-uvek mislim da pisete ba...Neverovatno, ali istinito-uvek mislim da pisete bas o mojoj skoli! A to mi je, donekle, dokaz da se nesto iza brda valja, u sta mi nismo upuceni! Meni je odavno lose od svega ovoga!!!<br />U svakom slucaju, hvala sto ste i ovo podelili sa nama!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-17349510811658051942017-04-06T09:02:58.508+02:002017-04-06T09:02:58.508+02:00ТРЕЋИ ДЕО:
Како је ученик повредио члан 112 горе ...ТРЕЋИ ДЕО:<br /><br />Како је ученик повредио члан 112 горе наведеног Закона, одељењски старешина поступио према истом, благовремено реагујући усменим и писменим путем, надлежни нису благовремено поступили у сладу са чаном 45, 62, и 63. Како су то делом учинили тек након вишемесечног обавештавања од стране одељењског старешине, очекујем од надлежних конкретно:<br /><br />- Да формирају комисију за разматрање случаја.<br /><br />- Да директор установе у складу са Законом и својим овлашћењима донесе одлуку о правдању изостанака у првом полугодишту и делу другог полугодишта и дисциплинским мерама и да ми правна служба одлуке о поменутом достави писменим путем, протоколисано. <br /><br />- Да се упорније ради на обавештавању виших институција и Центра за социјални рад, као и да се чешће позивају родитељи ученика на разговор.<br /><br />- Да се, уколико директор установе донесе одлуке у интересу ученика и он буде преведен у други разред, почне са припремама за индивидуализован рад, а према члану 108 и члану 77 поменутог Закона. <br /><br />Још једном истичем да проблем желим решити у оквиру школе и указујем надлежнима на члан 141 Закона, тачка 2, а из које прозилази повреда тачке 8 и тачке 13 – неодобравање протоколисања (завођења) Молби и Обавештења запосленог. <br /><br />Поред поменутог се надам, пре свега као човек и колега да ће моји претпостављени ово обраћање схватити као добронамерно и пре свега људско и пријатељско јер им скрећем пажњу на радње које предстваљају повреду Закона. Сматрам да се проблем може решити у року од 48 часова, уколико се сви ангажују, ураде свој део посла, јер мислим да сви ми, а што је и један од услова за добијање лиценце, добро познајемо Прописе и одговорно радимо према истим. <br /><br />У складу са Законом, чланом 145, молим Вас да ме писменим путем обавестите о донетим одлукама како бих могао потпуно обављати послове одељењског старешине и како бих несметано поступао у интересу детета (ученика), које очигледно има и имаће велики породични проблем у погледу школовања. Ваш писмени одговор на Приговор, очекујем у законом предвиђеном року (15) дана, до даљег поступања у складу са поменутим. )...<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-11699799437778944552017-04-06T09:02:21.095+02:002017-04-06T09:02:21.095+02:00ДРУГИ ДЕО:
( Део документације који може значити ...ДРУГИ ДЕО:<br /><br />( Део документације који може значити колегама:<br /><br />према члану 145 Закона о основама система образовања и васпитања<br /><br />Поштовани, <br />обраћам Вам се писменим путем по питању евидентирања и поступања према Закону о основама система образовања и васпитања, Закона о раду, Статуту школе и Правилнику о оцењивању ученика у основној школи, а у вези случаја неоправданог изостајања са наставе ученика првог један разреда, XY , те очекиваног писменог одговора, одлуке директора установе на Молбу - ,,Досије XY'' по питању правдања изостанака те даљег вођења поступка. <br /><br />Наиме, од 23.02.2017. године, у протоколисаној Молби, навео сам да очекујем писмени одговор директора установе по питању вођења евиденције и правдања изостанака у Законом предвиђеном року. Како сам у истом навео да не желим да се обраћам вишим институцијама за решавање проблема, због колегијалности и поштовања директора установе, а од поменутих сам усменим путем добио мишљење и савет, који сам пренео директору установе, правној служби и Стручном већу разредне наставе, то нисам ни учинио до 06.04.2017. године. <br /> Али, како није уважен мој усмени предлог да се оформи Комисија (коју формира директор установе) у саставу:<br /><br />- директор установе <br />- педагошко-психолошка служба<br />- правна служба <br />- и одељењски старешина<br /><br />и нисам добио никакав писмени одговор на предате Молбе, још једном ћу замолити надлежне да поступе у складу са правима, обавезама и могућностима, а према Закону о основама система образовања и васпитања и о свим одлукама ме писменим путем обавесте у року утврђеним Законом, а у интересу детета и права и обавеза одељењског старешине прописаних горе наведеним Законом. <br /><br />Напомињем да ученик XY није похађао наставу ни од мог последњег писменог обраћања директору школе. Комисија није формирана. Питање правдања изостанака и евдентирања у Дневнику рада нису решени, што повлачи моју одговорност и тежу повреду на раду, условљену неблаговременом решавању проблема и вођењу поступка Школе као институције, односно мојих претпостављених а према мојој благовременој пријави, што повлачи њихову одговорност. <br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-65033116852992015962017-04-06T09:00:54.336+02:002017-04-06T09:00:54.336+02:00Поштована колегинице,
написали сте одличан текст ...Поштована колегинице, <br />написали сте одличан текст у ком су се многи пронашли. Идентичан случај имам у одељењу. Ученик не долази у школу месецима. Ако мајка ученика дође у школу једном у два месеца, каже да је болестан. Одбија кућну посету, а дете се игра свакодневно у дворишту. Случај је пријављен директору, правној и педагошко-психолошкој служби након првох неоправданох изостанака. Од тада (од 28. септембра 2016.), редовно је пријављивано. Али, правна служба није протоколисала ништа (став директора школе). Да ли је реч о мобингу, то мене не занима већ лице које ради на тим пословима. Оно што мене интересује је да секретар протоколише и да се покрене поступак. <br /><br />Како нисам желео проблеме на послу, чекао сам, али упорно достављао у писаној форми обавештења и захтеве директору школе, правној служби и школском педагогу, одлазио у Центар за соц. рад и њих информисао о проблему, распитивао се у Дому здравља у ком су ми доктори рекли да дете није болесно и мајка повремено дође да моли за лажно оправдање, а родитељима упорно слао дописе. Наравно, почео сам слати свима и са повратницом, али неким се траг губи јер сам навео адресу школе, па су задржани по пријему и изгубљени. Зна се ко обавља те послове. <br /><br />Дошао је крај фебруара месеца, а ништа од предатог није протоколисано. На састанцима Стручног већа разредне наставе редовно сам обавештавао о проблему и улазило је у Записник. На Наставничком већу сам тражио мишљење и решавање проблема пред крај првог полугодишта. Исто је пребацило проблем на директора. Остало је на томе...<br /><br />У фебруару месецу, позвао сам инспекцију (али не инспектора који је задужен за нашу школу због сукоба интереса и родбинских односа, већ инспекцију из два најближа града), ШУ, Министарство. Речено ми је да у школи морају да ми заведу све и да се формира тим који ће се бавити случајем (директор, правна и педагошко-психолошка служба). Ако то не учине да их пријавим, што нисам желео јер у мени, бар мислим да постоји људскости и колегијалности. Пренето је све, али није учињено ништа. <br /><br />Након губљења живаца и таквог става мојих претпостављених, рекао сам им да имају рок 24 часа да протоколишу ретроактивно оно што су добијали, имаче случај званично пријављујем инспекцији. У року од сат времена било је све заведено!<br /><br />Значи МОЖЕ СЕ СВЕ! Први пут је званично пријављен случај (директор установе) - Служби за соц. рад. <br /><br />Од тада све стоји, дете не похађа наставу, а знам да га морам превести у други разред и спремити ИОП за њега јер тако ,,кажу'' прописи. <br /><br />Из свега закључујем:<br /><br />- Одељењски старешина је дужан о свему известити писменим путем директора, правну службу и педагошко-психолошку службу.<br />- Све се мора протоколисати. Уколико се не чини, пријавити инспекцији и Школском одбору. Тежа повреда - директор установе.<br />- Редовно све износити на седницама Стручног већа и увек као доказ уписивати у Записник.<br />- Изнети проблем на Наставничком већу и тражити да уђе у Записник.<br />- Обавестити у лично име родитеље/старатеље и Центар за соц. рад, а од установе захтевати да то учини званично.<br />- Оформити тим (директор то чини).<br />- Припремати се за ИОП и превођење у други разред.<br /><br />Уколико постоји проблем са каквим сам се сусретао, послати са ПОВРАТНИЦОМ допис просветној инспекцији. Уколико се ништа не предузме, Министарству. <br /><br />Тиме сте све са себе ,,скинули''. Уколико неко оптужи учитеља, а поново нико не стане у вашу заштиту, следи приватна тужба и медији. <br /><br />Увек сам за решавање проблема у обострану корист, али ако једна старана ради на штету друге, постоји начин. <br /><br /><br />Овим путем позивам и друге да пишу о свом случају, а колегиници се захваљујем на првом објављеном тексту о проблему са којим се сусрећемо свакодневно! <br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-31819249957229003362017-04-06T05:26:29.429+02:002017-04-06T05:26:29.429+02:00Било је у једној земљи сељака
Остаде школа без ђак...Било је у једној земљи сељака<br />Остаде школа без ђака<br />Тражила их директорка свуда<br />Да не би испала луда<br />Узе папир бели<br />написа роман цели<br />Поштар хитно писмо носи<br />Писмом се директорка поноси<br />Сад ће се у школи деца налазити<br />Директорка ће на њих пазити<br />Да опет ђаци не беже из школа<br />па да их нема године пола!dibidusrushttps://www.blogger.com/profile/02750709992839102351noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-60582017431537875232017-04-05T20:32:51.937+02:002017-04-05T20:32:51.937+02:00Sramota je ovakvo nešto pročitati. Ovo nema ni u Z...Sramota je ovakvo nešto pročitati. Ovo nema ni u Zimbabveu. Direktorka nikad nije kriva jer je ona direktorka. Nastavnici su glineni golubovi. Neka su kad ćute i trpe ,a direktorke su sposobne da budu direktorke i kad su ćorave pa ne vide ni šta potpisuju.Bitno je da učenika ima dovoljno da se skola na zatvori, jer onda direktorka ide u razred. Ovako ,škola ima djece a direktorka foteljicu. Ministarstvo za k...a. Upropaštavaju kompletno obrazovanje. Kome je u interesu da budemo nepismen i zatupljen narod sa nepismenom djecom?Milehttps://www.blogger.com/profile/11602016119801627537noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5962450184373883606.post-8559481988355397622017-04-05T18:46:59.040+02:002017-04-05T18:46:59.040+02:00Ima i slučajeva kada škola po spisku iz LU sama pr...Ima i slučajeva kada škola po spisku iz LU sama pribavi izvode rodjenih za nevidljivu-Romsku i tako imaju "tačan broj "za jedno više odeljenje u prvom razredu.REŠAVANJE KADROSKOG PROBLEMA. U toku godine moraju da podnesu prijavu LU, ali predhodno da sve mere preduzmu(razgovor sa roditeljima, nastavničko veće,prijave CSR. A pitanje je da li je roditelj nemaran ako je svoje dete poveo sa sobom u inostranstvo. A LU da li može da pokrene postupak ako rotitelj nije više na toj adresi.Presude govore da neki zahtavi za pokretanje prekršajnog postupka ODBAČENI a neki KAŽNJENI(u osustvu).Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08078325581327920685noreply@blogger.com